torsdag 8. november 2007

Vel da var min tid som "sjef" for Kaktus Quilts over for denne gang. I dag lander flyet til Liz. Juhuu....gleder meg til å treffe henne igjen, og høre om alt hun har opplevd på USA turen sin
Og ikke minst SE alt hun har kjøpt inn til butikken. Det kommer til å bli morsomt dere.
Mens hun har vært borte har jeg lekt meg litt med det som er i butikken nå.
Måtte selvfølgelig prøve meg på den flotte løperen som var i det nyeste Quiltemagasinet.
Ble kjempefornøyd med duken og valg av stoffer :D

**********************
Husker dere det flotte stoffet i det forrige innlegget mitt. Det med silluetter på.
Vel, nå har jeg sydd meg en liten toalett veske av stoffet hvor jeg klippet ut ett av bildene og brukte det som motiv på vesken. Mønsteret jeg har brukt er "stor og liten" fra Annaka.
Dette er den lille vesken.

Og det ble og noen søte små julehjerter fra det samme stoffet.
****************
Så det er bare til å følge med på bloggen eller nettsiden til Kaktus Quilts, så blir ting og tang lagt inn fortløpende. Eller rett og slett ta turen innom Kaktus Quilts for en koselig prat.
****************
Ønsker dere alle en flott og kreativ helg !!!
Quiltehilsen fra Rita


Ingen kommentarer: