fredag 9. november 2007

The Boss is Back!

Ja,ja, nå er jeg tilbake i gamlelandet (... hvis jeg ikke var for trøtt, så ville jeg ha gått ned og kysset bakken!) og er noen erfaringer rikere.
Erfaring nr. 1: Aldri reise på en quiltesafari med mann, datter, svigersønn, og to barnabarn. Jeg er glad i de men de krever sitt. De vil alltid ta den tiden de trenger til sine gjøremål og når butikken (selv i USA!) er stengt, så er det stengt! Og mandag er visst den store "Dessverre vi har stengt" dagen. Og så reiser vi videre...
Erfaring nr. 2: Det er ikke så mange quiltebutikker som først antatt. En anbefaling er å kjøpe, låne, trygle eller be om å få boken "Quilters Travel Companion". Da kan du snuse opp quiltebutikkene bedre enn bare på måfå. Det er spesielt viktig når du reiser i USA med familie (nevnt i erfaring nr 1). Dessverre glemte jeg min...derfor erfaring nr 2.
Erfaring nr 3: Aldri tro at du kan ta det senere, det du egentlig skulle gjort idag eller igår. Jeg tenkte at jeg skulle oppdatere og skrive en masse blogg når jeg endelig kom fram til mor og far i Texas. Men er det ikke typisk at akkurat da så har de problemer med internetten! AAARRRGGG!
Erfaring nr 4: Borte er bra (spesielt når din kjøpekraft er så bra kr 5 = en dollar nå) men hjemme er alltid best. Det var gått å komme hjem og ta fatt på jobben igjen og etterhvert som eskene fra USA kommer, så vil vi legge ut bilder av de nyeste tingene...

Ingen kommentarer: