fredag 28. september 2007

Ny hos Kaktus Quilts

Hei! Tenkte jeg kunne presentere meg for dere. Jeg heter Rita Tjelta og har begynt å jobbe litt her på Kaktus Quilt. Jeg er og en blogger, og noen av dere kjenner meg kanskje igjen fra Ritas lille verden.
Jeg er i full gang med å lære meg rutinene her på kaktus quilt og nå i uka fikk jeg prøve meg alene for første gang. Hele to dager, fordi Liz måtte til Oslo en tur, på kurs.
Det gikk da tåligt bra syntes jeg da....hehe, butikken var i hvertfall like hel da Liz kom tilbake...:D

Må bare fortelle at da jeg kom tirsdag morgen og skulle åpne butikken , så fant jeg ikke lysbryteren. Ups...jeg hadde vært så opptatt av ting jeg skulle huske at jeg glemte å spørre hvor jeg skrudde på lyse. Så den som sprang rundt i butikken som en forvirra vegglus ,helt beksvart, og ikke så noen ting det var meg. Etter laaange fem minutter og en anelse panikk i hodet, fant jeg omsider lysbryteren. Phuu....gudsjelov, så slapp jeg å ringe Liz .......
Tirsdag ble forsåvidt en rolig dag, så jeg gikk på jakt ned i restestoff-skuffene til Liz, og det resultert i ett lite vegg-bilde av avkutt-stoffene.


Jeg fikk også tatt noen bilder av butikken, med alle de flotte stoffene.




Onsdag var der litt mer folk innom, og jeg koste meg en hel haug. Fikk snakket med andre quiltere og folk som kom innom og lurte på hvor Liz var. Mot slutten av dagen begynte jeg på ett jule prosjekt, som jeg skal jobbe på i ledige stunder når jeg er i butikken. Her er en liten "sneak peak"


Dette er noen av de nye julestoffene som kommer i butikken.

****************
Håper dere har kost dere med bildene, så snakkes vi igjen senere.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Rira, flott blogg og du vet å friste med flotte bilder fra butikken. Tror jeg måååå kikke innom web-sida en liten tur. Lykke til med ny jobb. Hilsen Berit På Heimdal