fredag 21. september 2007

Besøk i butikken


Her er de herlige damene som kom til strikketreffet som holdes nå denne helgen i Tananger. De var på besøk hos meg også (iallefall noen av dem). Og alle hadde hver sitt blogge navn på t-skjortene sine. Etter stengetid, var jeg en tur innom Krabbeloftet for å se om det gikk an å stue 52 strikkedamer inn der. Og visst gikk det an! Det var vegg-til-vegg damer av alle alder og fasonger! Et hav av damer i den trange loftet. Som strikket og koste seg med kaffe og kake. De får legge ut selv hva de har opplevd på turen. Jeg var nesten litt misunnlige at jeg ikke hadde samme iveren som dem når det gjelder å strikke men gi meg fem minutt med quilting så...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei, så gøy å se bilde av noen damer fra strikketreffet! Jeg får en gjeng med quiltedamer fra Stavanger over hit til meg i slutten av oktober for den store quiltefestivalen her i Houston! De gleder seg veldig! Hilsen http://www.siddis-in-houston.blogspot.com/

Kaktus Quilts sa...

Houston blir det treffstedet i november! Superkjekt!