torsdag 29. oktober 2009

Gleder meg å komme hjem men...

Nå har jeg og "handyhunk" Svein vært på tur i Louisiana. Turen kan jeg sterkt anbefale alle som reiser til USA. Folkene er vennlige og gjestfrie og de kan reker! Stekte reker, reker i diverse sauser og reker stekt med ost. Helt nede i Lafayette serverer de til og med alligator og froskelår. (NEI! Jeg tenkte ikke tanken om å smake dem engang, urgh!!! :-) Og de har et helt eget musikksjanger som heter zydeco. KKKUUULLLTTT!!!!! Ble helt betatt. Og om du liker sterke mat, prøv litt boudin og krakling! Ja, dessverre har kiloene rast på men jeg regner med at de forsvinner like fort med den vanlige norske kosten (ikke Grandiosa!)

Var også å besøke en helt utrolig kunstner som har vært kilden til "Quilt in a Cup". Den damå har gjort det igjen! Men du må gjerne en tur innom butikken for å se hva hun har kokt ihop denne gang! Dianne Springer er en helt unike kunstner som vi fikk gleden av å "oppleve" i hennes egen lille studio bak huset hennes. Ord blir fattig når det gjelder å beskrive henne og alle ideene! Av alle designerne i Houston iår, så synes jeg at hennes ideer var det mest fantastiske! (Men jeg favoriserer kanskje litt da! :-) Sorry!

Vi kommer hjem til norge på mandag og så er det bånngass jobbing i butikken med å quilte eller hjelpe deg med din neste projekt og ellers nyte norsk natur og den kjølige luften (ute!) og ikke minst Oscar, beaglen ekstraordinær! hehehe

Gleder meg!
Liz ...og selvfølgelig handyhunk! :-)

Ingen kommentarer: