fredag 1. februar 2008

Mens vi venter på våren....

Det er rene vårstemning her på kaktus quilts. Mange flotte stoffer er kommet inn i butikken. Også har vi fått sydd litt.

Her er noen bilder av ting vi har sydd.

Liz har sydd denne flotte piknikk duken. Liz er jo som kjent av amerikansk avstamming, og "over there" kaller de det for en piknikk duk,
men jeg ville nå kalt det en koselig kjøkkenduk, jeg da. LOL!!


Og denne flotte løperen har Liz også sydd. . Synes dette stoffer er så kult.....med mønster som ett gammelt kart. Finnes og i en lysere variant.



Og her er mitt tapre forsøk på å sy med kaffe fasset stoffer.......har tonet det godt ned med en nøytral farge. Syntes selv det ble en sprek vårlig løper :D



Tilslutt må jeg ta med dette tøffe stoffet. Det kommer til å bli lagt inn på nettsiden, men bildet vil ikke komme til sin rett der, så derfor viser jeg det frem her. Der finnes en del varianter av denne typen stoff, både med kuer, hunder og katter. Og nå tilslutt også av GRISER. LOL!!!


Ha en flott og kreativ helg!!!!
Quilte hilsen fra Rita

Ingen kommentarer: