tirsdag 23. oktober 2007

Nye varer i butikken!!!

Det har vært veldig travelt i butikken de seneste dagene, men utrolig gøy.
Mange nye varer er kommet inn, og nå når Liz er på
quiltemessen i Housten regner jeg med at der er mer godt i vente.
Her er noen go` biter for dere som er glad i stitchery.


Silke tråd til broderingen, en fryd for øye.


Vi har og fått inn litt stitchery fra Leanne`s house og Lynnett Anderson.
Og ikke minst Jule løpere fra Disa Design.
Dere finner alt inne på nettbutikken til Kaktus Quilts.



Nye morsomme knapper i tre



Litt av vært, bordet!!


****************
Mange nye stoffer som ligger klar i butikken, men ville vise ett spesielt stoff som ikke kommer godt nok frem i nett butikken. Synes det er utrolig flott.
Tenk på alt en kan bruke det til...sy kort, lage scrapping, bokomslag o.l. og ikke minst til lappeteppe :D


******************
Fikk det nyeste Quiltemagasinet igår. Veldig mye fint denne gangen.
Mange flotte prosjekter til Jul


Syntes denne juleløperen av Annaka, var utrolig flott.
Enkel og fin.
Så derfor har jeg begynt på min egen versjon.
Den ble rød den og, rett og slett fordi jeg likte den så godt i rødt.
Kanskje lager jeg den i en annen farge-varasjon, jeg får se. :D


Ingen kommentarer: