tirsdag 5. april 2011

Følg oss på Facebook!

Nå kan du følge oss på Facebook og samtidig vinne ett gavekort på kr.1000,- Vi trekker den 2. mai.

Det er tre måter å delta på:
1: Er du ikke en tilhenger av oss  på facebook, så er alt du behøver å gjøre  er å trykke på "Liker" knappen .
2. Er du en tilhenger allerede, så foreslå oss for dine venner på facebook.
3. Gjør du følgene av de to øverste, kan du være med i trekningen to ganger.

Legg igjen beskjed her inne på bloggen om du vil være med i trekningen av gavekortet og skriv følgene om hvilke av disse tre du har gjort. Du kan delta om du ikke har blogg, men da må du legge igjen mail adresse så vi kan få fatt i deg om du skulle bli den heldige vinneren.Du må selvfølgelig ha en facebook side for å delta.

8 kommentarer:

Oddny.A.F. sa...

Hei har delt på facebook, og vil være med på trekkinga.

Laila L S sa...

Liker dere allerede, og har delt på facebook også. Jeg vil selvsagt gjerne være med på trekningen.

Anna O.Nilsen sa...

Liker dere veldig godt fra før å følger bloggen deres og. Vil svært gjerne være med på trekningen.

Jorunn Elizabeth sa...

Liker dere jeg også, og har foreslått på facebook:-))

Unknown sa...

Jeg liker dere på FB

GOMMO sa...

Da har jeg delt linken på face og jeg ønsker og være med i trekkningen.

Line sa...

Nå har jeg delt dere med mine venner på facebook. Kjempe flott butikk.

Aud sa...

Jeg har delt dette på facebook og vil delta i trekkinga.