torsdag 17. april 2008

The boss lady speaks!



Ja,ja, hva kan jeg si? Her har det vært travelt fra morgen til kveld. (Jeg påstår overfor mange at jeg bor her...) Heldigvis for meg har jeg vært så velsignet med mann og en ansatt som kan hjelpe meg med de mange detaljene som skal til men blir glemt (...bloggen, f.eks., må jeg si mer?) Vi har nå kommet tilbake fra årsmøte og hatt det veldig kjekt med å treffe mange av mine kunder både fra nær og fjern. Jeg har vært på Kaffe Fassett foredraget og jeg driver med å få kontakt med ham for å invitere ham til Stavanger, jenter. Så de som gikk glipp av foredraget på årsmøte, kan henge seg på en her i Stavanger i 2009.


Ellers har jeg vært opptatt med kurs og med forberedelsene til Årsmøte og Vestlandstreffet (heia, Stavanger! Styret i Rogaland Quiltelag gjør en Fantastisk jobb, må jeg nå si!). Her ser du resultatet fra kurset og en hardt arbeidene gjeng fra Rogaland Quiltelag! Jeg gleder med til høsten også...
Takker alle for en fantastiske årsmøte og vi ses kanskje igjen på Vestlandstreffet? (Jeg vil nok skrive en blogg eller to før den tid, får vi håpe! :-)
Mange quiltehilsener,
Liz

Ingen kommentarer: