torsdag 18. oktober 2007

Hilsen fra Wyoming

Ja, nå har vi forlatt California og er på vei til Kansas for å besøke bror min og familien. Her i denne høyden (1500 ft)har det snødd og regnet om en annen. OG ingen quiltebutikker i sikte. Ingenting i sikte egentlig annet enn nydelig høydedrag med rød stein. Men det er en ny dag imorgen. Kanskje da kan vi finne en quiltebutikk på en av våre innlagte pauser. Iallefall i Kansas City. Da skal vi til Prairie Points quiltebutikk.

Og jeg er SÅ glad at musen (Rita) leker seg i butikken min mens jeg er borte. Det er så kjekt å ha en som inspirer og er entusiastisk som henne. Jeg er så glad hun fant meg i min lille quiltebutikk. For øyeblikket er det problemer i min lille nettbutikk. Serveren har tatt ferie også, ser det ut som...men de sier at de holder på å fikse det. Ja,ja, alt er jo relativ som de sier men bloggen har noen gode bilder, så får vi se...

Nå er det midnatt her og vi skal kjøre langt imorgen...GOD NATT!

Ingen kommentarer: